søndag 10. januar 2010

Søndag og juletrebrenning

Kunne tenkt meg å lagt ut bilder fra gårsdagen, va flott ver då som d har vore i d sista. Som vanlig va kje eg og Ola av de tidligaste, så kom oss seint av gårde. Men ette ein go del graut bar d avgårde mot Tjort. Sol, vindstilt og masse snø, kan ikkje få d så møkje bedre då!

Såg masse hjortaspor og meinte ei litå ston me hørte dyr åg, men viste seg å bare var snøen som smelta av trenå. Ska kje var enkelt.. Ola prøvde nå å ropa itte hjorten åg, men fekk jammen kje nåke svar :p men selvfølgelig så kan d ha nåke me at eg lo høgt og lenge!

Ette omlag 1,5 timar me trasking i snøen på truger fant me hyttå t Nissen (evt. Jan) og tok ein liten pause me sjokolade. (Når eg tenke meg litt om e d jammen litt igjen åg, nam..) Litt energidrikk, så va me klare t å setta utøve. Masse tre og hompar, men kom oss ca heilskinna ner bakkane. Glede oss t neste helg!

I dag har d vore ein skikkelig sløvedag. Har jort litt, men blir kje så masse når me kje greie å stå opp før langt på dag. Har likevel fått rydda vekk alt med snev av jul og advent, då også julatre.

Va kje så masse julatre igjen, siden alt av nåler låg igjen på golve og terrassen. Har ikkje vore så masse heima i julå, så blei lite vatning. Men tree har jort nytten din d, masse go julelukt. Yme syns d va veldi spennane me dessa nålene og kunne nok tenkt seg julatre litt lenger. Slapp å gå heilt ut på kjøkkene for å finna vatn også. Trur nok han tok sin del av vatne også.




Nå e bare probleme kor me ska jør av julapynten. Når me kjøpte julatre blei d jo plutselig ein del meir pynt som ska pakkas vekk. Får prøva å sjå om me kanskje finne nåke kått ein plass..

Fekk nå tree, me eller uten nåler, ner på lekeplassen kor d va full fyr på julatrenå. Såg nesten litt grotesk ut syns eg. Når man tenke på julatre e d jo kos, god lukt og julapakkar, men her va d rett og slett full fyring.. Va selvfølgelig kje alle trenå som tok lika godt fyr, folk vatne trenå sine for masse. Men våres kvist brant opp me ein gong, godt å få d jort.

1 kommentar:

  1. Hehe, kan tyde på at dåkke ikkje har vatna treet så mykje nei :)
    Me fekk ut jula på onsdag - dvs alt utanom kjøkkenduken - for eg har ikkje vaska den som skal ligga der endå :p
    Glede meg t å sjå fleire bilete :) Skal prøve å oppdatere min og etterkvart....

    SvarSlett