onsdag 20. januar 2010

En laaang dag..




Liker absolutt ikke å være forkjølt, å denne gangen har det blitt i meste laget.. Det verste er at hodet ikke følger med meg lenger. Så har en skikkelig innedag i dag, med kakao, fyr i ovnen, fotografering og en masete hund som vil ut i det fine været. Men han får vente med tur til Ola kommer hjem, nå blir det kun korte turer på tunet.





I går ble jeg ferdig med mitt hasteskjerf, oppskirft fra Pickles. Ble kvitt litt restegarn og fikk et skjerf jeg kan bruke til det meste. Må nok lage flere versjoner av dette senere. Nå var det bare de sokkene til Ola igjen... Er nok et evighetsprosjekt, så ingen store forventninger heldigvis.



Har hatt besøk av maler i dag, så nå begynner snart prosjokt-pusse-opp-soverom. Var jammen på tide, men vi trengte et lite pusj for å komme igang. Men har ingen ide om hvordan vi skal ha det, så må nok surfe litt å se hva vi finner =) Kommer nok til å legge ut litt ideer etterhvert. Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Kjedeleg å vere forkjøla, men det er fornuftig å halde seg i ro slik at du kan bli frisk igjen.
    Det var eit kjempetøft skjerf.
    Må få sjå nærare på det ein gang.
    Lukke til med oppussinga.
    H

    SvarSlett
  2. Huff så kjedelig.. håper du blir fort bra:)
    Så spennende med pusse-opp-prosjekt!
    Gleder meg til å se:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hmm, er på tide at eg tek meg ein tur på besøk snart å ser huset dåkkes :)
    Skal me få sjå bilete av sokkane snart? :)

    SvarSlett
  4. Hei, tusen takk for kommentar! Og veldig hyggelig at jeg får være med på blogglisten din :) Jeg legger deg til hos meg også, så da følger jeg med fremover! God bedring!

    SvarSlett