fredag 15. januar 2010

Endelig helg

I går var jeg og Hanne på baby besøk. Kan bli "verpesyk" av mindre.. Det var den nydeligste lille prinsessa som bare lå helt, helt stille og sov. Foreldrene var kjempe stolte og søte :) Hadde egentlig tenkt å ta bilde av den lille nye familien, men pga svært strenge besøkbestemmelser ble det bare litt stress. Vi får ta et bilde senere en gang.

Var godt å bli ferdig med uken, var veldig klar for helg.


Ble veldig klar for vår da jeg gikk rundt i Haugesund i dag, ikke spør hvorfor med all den snøen.. Men jeg kom over denne skåla fra Greengate og er svært fornøyd med både den og innholdet.

Har prøvd å trene hodet til Yme litt også, han må jo ikke glemme triksa vi har lært ham.

Ola er ikke like fornøyd med at jeg har lært Yme "sitte-kanin", men morsomt er det nå vertfall når han setter seg ned på rompa. Etterhvert ble det nok og vi ble slitne.


Må nok legge inn litt flere bilder av den "store" ståltheten min etter hvert. Men nå venter rødvin og film.

God helg!

1 kommentar:

  1. Hei du:)
    Så flink Yme er til å sitte på rompa,hehe.
    Søte bissevoffen.
    Lurer på om eg kan lære Tinni å sitte sånn.
    Klem H

    SvarSlett