torsdag 6. mai 2010

Vegetarpasticcio

Etter en alt for lang dag på kontoret var det godt å komme hjem og lage en skikkelig vegetar-middag. Oppskrift og inspirasjon til å lage mat fant jeg i blogg-verden. Da jeg begynte å kutte ned på kjøttet måtte jeg forsvare "salat-spisingen" til alle vegetarianere. Tross alle fordommer der ute har vi aldri hatt så varierte middager som nå. Så absolutt å anbefale!

I dag ble det altså en grateng med div. grønnsaker og pasta, Vegetarpasticcio. Men om man absolutt ønsker å ha kjøtt/fisk i, så tror jeg nok dette kan gå veldig bra. Oppskriften fant jeg hos Eva, sammen med mye annet spennende som vi får prøve en annen dag.


Nå er vi mett og trette, Yme har fått turen sin og ligger strekk ut her. Må prøve å få lest ut boka Hodejegerne av Jo Nesbø før filmen kommer ut, så nå er det senga neste.

Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så hyggelig at du laget og likte retten min! Fin blogg :)

    SvarSlett
  2. Ser spennende ut :)

    SvarSlett