onsdag 7. juli 2010

Endelig i gang igjen

Då va endelig genseren t Yme ferdig og eg har starta på siste sokken t Ola. (Hørres nesten ut så eg har strikka veldig mange sokkar t an, men nei da...) Så nå ska eg prøva å bli ferdig me d eg har starta på, lytt og bedre liv altså :p Hadde planar om å begynna på et pledd t vinteren, Yme og eg må ha d. Så har eg åg fått bestilling av div. huer. Ska nok finna nåke å strikka/hekla ette sokkane åg ja.

Når d gjelde hageliv og oppussing av soverom, har d vore veldig stilt, ingenting så skjer. Soverom - rein latskap. Hage - må finna nåken som kan setta opp ein grei mur t ein grei pris. Veldig vanskelig å finna d sista.

Ikkje lenge t ferie! "E 'sje lenge ijen nå", bare 1,5 veker igjen. Føle me burde planlagt ferien litt bedre enn d me har gjort, men me får vel ta ting så d komme. Planen e å gå i den norske fjellheim, så har plent i å velga mellom. Blir nok jaffal ein tur i Jotunheimen med telt og stormkjøkken, så får leita ette enkle og spennande oppskrifter uten pølser og kjøtt. Før me fere på vandring burde eg åg lagt ein "sovepåse" t Yme, så kanskje an ikkje komme krypane oppi t meg. E jo kos d åg, men...

Blei lite bilder denne gangen, får komma godt t bake neste gang. Her e utsikten fra Fuglen, tungt å gå opp, men såg kjempe langt når me fyst kom oss opp.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar